- 30 050 – 31 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Dobrý den, hledáme osobu na naši volnou pozici v zákaznickém centru.
Nutná je znalost Němčiny slovem i písmem. Bez tohoto to nepůjde.
Dále také potřebujeme do týmu pohodového člověka, se kterým si sedneme. Ačkoliv se pohybujeme na poli pojištění, nejsme příliš formální. No ideální bude, když to naše prostředí, na kterém si zakládáme, poznáte osobně.
A co Vás to u nás vlastně čeká?
Zákaznická podpora klientů, kteří hovoří německy a francouzsky. Budete s nimi řešit jejich dotazy týkající se např. životního pojištění.
Potřebujeme tedy uchazeče s proklientským přístupem.
Kromě komunikace s klienty budete diskutovat a spolupracovat s našimi makléři. Budete řešit dodatky ve smlouvách, zpracovávat různé smlouvy apod.
POŽADAVKY
Německý jazyk C1.
Francouzský jazyk výhodou.
Proklientský přístup.
NABÍZÍME
HPP.
Práci v moderním prostředí v Brně.
Kanceláře jsou zcela nové a jsme na ně hrdí.
Mzda: 40.000 Kč.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.