- 29 200 – 33 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vysokoškolské vzdělání technického směru? Orientujete se v procesech, PPI a umíte výborně anglicky? Pokud ano a rádi by jste se realizovali na významné pozici v rámci mezinárodní elektrotechnické firmy, pak je tato pozice přesně pro Vás:
MANAŽER NEUSTÁLÉHO ZLEPŠOVÁNÍ - BRNO
* zlepšování a udržování procesů prováděním a řízením projektů/programů PPI (Practical Process Improvement).
* zlepšení efektivity, odstranění překážek v realizaci a umožnění rychlých, udržitelných řešení a dlouhodobého obchodního růstu
* vytvoření a zdokonalení Lean Management System a dalších koučovacích nástrojů
* spolupráce s týmem vedení divize a dalšími manažery PPI v divizi
* navrhování provozních procesů a údržba procesů v souladu s potřebami technologie, průmyslovými standardy
* snižování nákladů v celém toku výroby a dodavatelského řetězce (včetně nakupovaných dílů)
* práce na projektech
* vysokoškolské vzdělání
* zkušenosti z obdobné pozice
* znalosti v rámci PPI, Lean, procesní management
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* zajímavé finanční ohodnocení
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* možnost práce v nadnárodní společnosti
* práci s nejnovějšími technologiemi
* možnost osobního rozvoje
* příspěvek na sport
* příspěvek na pojištění
* možnost jazykových kurzů
* práci v čistém a moderním prostředí
* možnost občasné práce z domova
* místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.