- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost LEAD HR hledá kandidáta na pozici Produktového manažera pro významnou firmu, inovativní společnost působící v oboru výroby a distribuce kosmetiky. Tato pozice je určena pro zkušeného a dynamického kandidáta inspirovaného výzvami, který je ochoten řešit problémy a stát se součástí mimořádného růstu společnosti s hlavní sídlem v Brně.
Náplň práce zahrnuje koordinaci životního cyklu produktu od samplingu, testování, zadání do výroby až po kompletaci obalů. Kandidát by měl být analytický, znalý excelu a v ideálním případě také systému Helios či jiný ERP systém.
Tato pozice nemá přímé podřízené a hlavními nástroji práce jsou excel, Helios, Planner a Trello, nově se bude přidávat systém Monday.
Zkušenosti s FMCB, kosmetickým průmyslem, skin care a body jsou pro tuto pozici nezbytné.
Dále požadujeme AJ na úrovni C1 jak ve psané tak i mluvené formě. Předpokládáme, že budete velmi organizovaný člověk se smyslem pro detail, se silnými vyjednávacími schopnostmi a schopností klidného uvážení problémů. Vítáme týmové hráče, schopné řešit problémy s chladnou hlavou. Výhoda je řidičský průkaz a ochota cestovat.
Mezi Vaše další nepostradatelné zkušenosti musí patřit:
- Zkušenosti v e-commerce
- Přehled v dodavatelských řetězcích v mezinárodním prostředí
- Znalost životního cyklu produktu
- Analytické myšlení
- Znalost Excelu
- Práce se systémem Helios nebo jiným ERP systémem
- Organizační a vyjednávací schopnosti
Mezi hlavní benefity na této pozici patří:
- Motivující finanční ohodnocení v souladu s vašimi zkušenostmi a dovednostmi, s čtvrtletními bonusy za splnění KPI.
- 25 dní dovolené a k tomu 2 sick days.
- Zaměstnanecké slevy na naše produkty a slevy na produkty u našich partnerů.
- Stravenky, multisportovní členství, beauty produkty od našich partnerů ve seciálních akcích.
- Jazykové a odborné vzdělávání s cílem rozvíjet vaše dovednosti.
- Flexibilní pracovní doba a možnost Home Office.
Nabízíme vám nejen výzvu a různorodost v práci, ale také příležitost pro osobní a profesní rozvoj.
Pokud vás nabídka zaujala a chcete se dozvědět více o této zajímavé příležitosti, neváhejte nám zaslat váš životopis nebo kontaktní údaje.
Těším se na naše spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?