- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Lagardère Travel Retail je stabilní mezinárodní společnost, která nabízí svým zaměstnancům širokou škálu pracovních příležitostí v konceptech po celé České republice. Důraz klademe především na rozvoj našich zaměstnanců a firemní kulturu.
Do našeho PAUL týmu, pro provozovny v centru Prahy, hledáme nové kolegy, kteří mají zájem o stabilní práci a chtějí se dále profesně rozvíjet. Budete řídit a organizovat provoz tradičního rodinného pekařství.
Co bude náplní vaší práce:
→ Zodpovědnost za svěřenou provozovnu PAUL – aktivní řízení a organizace
→ Zajištění standardu kvality produktů, zákaznického servisu, čistoty na pracovišti
→ Budování stabilního týmu – zaškolení, motivace, hodnocení, rozvoj
→ Řízení a hodnocení zaměstnanců ve svěřené oblasti
→ Kontrola kvality produktů
→ Spolupráce s kolegy v týmu
Co od vás očekáváme:
→ Zájem o gastronomii
→ Schopnost vést a stmelovat pracovní kolektiv
→ Trestní bezúhonnost, věk min 18 let
→ Nadšení a pozitivní přístup
→ Komunikativnost, spolehlivost, flexibilitu
Co vám můžeme nabídnout:
→ Odpovídající platové ohodnocení + odměny + benefity
→ Práci na HPP – smlouva na dobu neurčitou
→ Dostupnou lokalitu na trase metra
→ Možnost osobního a profesního růstu
→ Zaškolení do všech pracovních aktivit
→ Systém pravidelného vzdělávání/interní kurzy
→ Příspěvek na údržbu pracovního oděvu
→ Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti
→ Nástup možný ihned nebo dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?