
Grafton Recruitment s.r.o.
Business Data Analyst – Marketing & Client Analytics
O nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme zvídavého a samostatného Business Data Analytika, který se chce stát klíčovou součástí týmu marketingové analytiky. Budeš pracovat s klientskými a marketingovými daty, pomáhat optimalizovat akviziční a retenční strategie a přicházet s vlastními návrhy, jak zlepšovat výkon firmy.
Nečekáme někoho, kdo bude pouze plnit zadání. Hledáme aktivního tvůrce, který rozumí datům, ale zároveň přináší obchodní nadhled a chuť posouvat věci kupředu.
Co budeš dělat
- Analyzovat zákaznická a marketingová data a hledat příležitosti k růstu
- Vyvíjet marketingové a manažerské reporty v Power BI
- Vytvářet a optimalizovat datové modely a KPI (retence, konverze, akvizice, komunikace)
- Navrhovat řešení pro zvýšení efektivity marketingových procesů a ziskovosti
- Automatizovat reporting a datové procesy (SQL, případně Python)
- Transparentně komunikovat výsledky vedení a doporučovat kroky pro další rozvoj
- Aktivně přicházet s nápady – od hypotézy až po datově řízené doporučení
- Po nástupu získat akreditaci ČNB (zajistíme podporu)
POŽADAVKY:Co od tebe potřebujeme
- Analytické a byznysové myšlení, chuť klást otázky a hledat odpovědi
- Zkušenosti s SQL na pokročilé úrovni (window funkce, joiny, agregace)
- Praxe min. 2 roky v oblasti fintech/banking výhodou
- Zkušenost s BI nástroji (ideálně Power BI)
- Schopnost pracovat s datovými zdroji (DB, API, soubory…)
- Znalost práce s datovými sklady/databázemi
- AJ na komunikativní úrovni
- Výhodou: Python, zkušenost s marketingovou analytikou, pochopení klientského životního cyklu
Koho hledáme
- Proaktivního člověka, kterého baví zlepšovat věci, ne jen vykonávat úkoly
- Analytika, který umí vysvětlit data i “ne-datovým” lidem
- Osobnost, která se orientuje v marketingu a zákaznickém chování
- Někdo, kdo dokáže samostatně najít problém i navrhnout řešení
- Hledáme motor, ne administrátora čísel
Proč se přidat
- Budeš mít přímý dopad na strategii a výsledky firmy
- Široký záběr práce
- od technických řešení až po business rozhodování
- Žádná rutina
- dynamické prostředí, kde se pracuje s reálnými výsledky
- Možnost růstu a rozvoje technických i business dovedností
BENEFITY:
- Karta Multistport
- Kafeterie
- Stravenky
- Lítačka na rok
- 25 dnů dovolené
- Sick days
- Narozeninové volno



