Doplňujeme tým SYSTÉMOVÝCH ADMINISTRÁTORŮ - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 100 000,- Kč.

Zlín, centrum
60.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Jsme klíčová instituce v regionu, která zajišťuje správu a rozvoj veřejné správy pro Zlínský kraj. Přidejte se k nám a pomozte nám udržovat a vyvíjet infrastrukturní a ICT systémy, které podporují činnost úřadu a zároveň podporují činnosti našich organizací. Odbor IT pracuje na rozsáhlých projektech, provozuje velká datová centra, využívá nejmodernější technologie. 

Hledáme nadšence do IT, kteří chtějí věci posouvat dopředu a pracovat na sobě. K tomu nabízíme velkorysé možnosti vzdělávání a stabilní zázemí úřadu.

Doplňujeme IT tým o pozice SYSTÉMOVÉHO ADMINISTRÁTORA, SYSTÉMOVÉHO A SÍŤOVÉHO ADMINISTRÁTORA, SYSTÉMOVÉHO ADMINISTRÁTORA SE ZAMĚŘENÍM NA BEZPEČNOST.

NÁSTUPNÍ PLAT 65 000,- Kč!

Co u nás budete na této pozici dělat:

Podle svého zaměření se můžete věnovat například:

  • správě serverových systémů (Linux, Windows Server),

  • administraci infrastrukturních služeb – DNS, VPN, certifikáty, Group Policy, AD,

  • správě cloudového prostředí Microsoft 365 a Intune / patch managementu,

  • konfiguraci a správě LAN/WAN sítí a síťových prvků (switche, routery, firewally),

  • administraci virtualizační platformy, SAN a diskových polí,

  • správě a implementaci bezpečnostních technologií (AV, EDR, sandbox, WAF, SIEM),

  • bezpečnostnímu dohledu, testování, údržbě a optimalizaci systémů,

  • analýze a řešení incidentů reportovaných nižší úrovní podpory.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání,
  • zájem o obor IT, chuť sledovat trendy a zavádět nové technologie do praxe,
  • příslušné odborné znalost, 
  • samostatnost, zodpovědnost a týmového ducha.

Na co se můžete těšit

  • Stabilní a smysluplnou práci ve veřejné správě.

  • Možnost profesního růstu, školení a odborného vzdělávání.

  • Moderní prostředí a přístup k aktuálním technologiím.

  • Přátelský tým zkušených IT odborníků.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Parkoviště

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!