- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Jsi komunikativní a baví tě práce na počítači?
Chceš se neustále učit novým věcem a máš chuť do nových příležitostí?
Pokud jsi odpověděl dvakrát ano, čti dál - rádi tě poznáme.
Společnost HEROS security hledá do svého týmu zodpovědného týmového hráče/hráčku na pozici Pracovník dohledového centra. Rodinná firma HEROS security působící v oblasti security je na trhu už přes 30 let a neustále se rozrůstá.
Čeká Tě práce, kdy žádný den nebude stejný jako ten předchozí. Budeš dispečerem na našem dohledovém centru. Jedná se o práci v teplé kanceláři, kde budeš sedět převážně sám/sama. Tvým hlavním úkolem bude řízení výjezdových jednotek v různých městech, které v případě přijatého poplachu z objektu budeš vysílat na kontroly objektů a také budeš sledovat dění na vrátnicích, kde máme fyzickou ostrahu.
U nás se pracuje na dvanáctihodinové směny - denní/noční.
Měl bys být hlavně komunikativní a měl bys mít chuť do práce. Zbytek Tě naučíme a zaškolíme Tě do všech programů, které budeš využívat. Základní znalost práce na PC je pro Tvoje přijetí k nám samozřejmostí.
Nabízíme Ti práci ve stabilní české společnosti, kde se celý tým navzájem zná nejen od pohledu. Pravidelná měsíční mzda je u nás samozřejmostí včetně příplatků za práci v noci, o víkendy nebo ve svátky + osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci. Budeš jezdit a účastnit se školeních, které Ti pomohou ve výkonu Tvé práce. Budeme rádi, když přijmeš pozvánku na teambuildingy, které párkrát do roka pořádáme.
I ZKRÁCENÝ ÚVAZEK NA 20 HODIN TÝDNĚ.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.