- 28 500 – 33 440 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Hledáme osobnost se zkušeností s transportní logistikou a schopností vést malý tým logistických specialistů. Člověka schopného orientovat se na cíl , úspěšného průvodce celým logistickým procesem a schopností motivovat svůj tým.
!!!!! PROSÍM ZASÍLEJTE ŽIVOTOPIS V AJ I ČJ !!!!
- Zajištění komplexního provádění přeprav, tj. každodenní operativy s pomocí systému (TMS)
- Přímá odpovědnost za koordinaci týmu 3 až 8 osob, rozdělování úkolů a dohled nad kvalitou a efektivitou práce týmu
- Zaškolení nových členů týmu
- Řešení komplexních transportních situací a nestandardních případů
- Optimalizaci transportních nákladů a realizaci opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníka a celkovému snížení nákladů
- Pravidelnou komunikaci se zákazníkem
- VŠ vzdělání ideálně se zaměřením na logistiku, může být i ekonomie, management
- Alespoň 2letou praxi v logistice (transportu)
- Zkušenost s vedením týmu
- Schopnost rychle a správně stanovit priority v dynamickém prostředí
- AJ ( min. B2 úroveň ) - nutná denní komunikace slovem i písmem další jazyky jsou vítány ( Italština, Francouzština, Španělština )
- Vysokou odolnost vůči stresu se zachování profesionálního přístupu
- Znalost MS Office a schopnost rychle se orientovat v dalších IT systémech
- Pracoviště v centru Plzně
- Kvalitní a vyzkoušený systém zaučení a vzdělávání
- Jazyková výuka němčiny a francouzštiny, podpora vzdělávání i finančně
- Odměnový program za doporučení kolegů
- E-card s volnočasovými benefity a stravenkami
- Dostupnost odborného poradenství pro zaměstnance 24/7
- Nápoje a ovoce na pracovišti, několikrát týdně zajištěné snacky při práci v kanceláři
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?