- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme rodinná firma, rokem 2021 jsme dosáhli 31 let spedičních zkušeností.
Poskytujeme služby nejen v oblasti silniční, námořní a letecké přepravy, ale také logistiky a celní deklarace pro zákazníky z různých oborů. Společnost působí nejen na území České, ale i na území Slovenské republiky.
• Zadávání dat do obchodního systému
• Příprava podkladů a materiálů pro obchodní oddělení
• Udržování a obnova již navázaných obchodních kontaktů
• Komunikace a spolupráce s kolegy napříč společností
• Komunikace se zákazníky v cizím jazyce
• Udržovat vztahy a komunikaci s partnery
• Úzká spolupráce s kolegy a vedením společnosti
• Evidence obchodních případů včetně realizace
• Min. SŠ vzdělání s maturitou
• Znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Internet)
• Komunikativní znalost anglického a německého jazyka
• Dobré organizační a komunikační dovednosti
• Chuť se učit nové věci a růst
• Pozitivní osobnost s příjemným vystupováním
• Plat 32.000 – 40.000Kč + prémie
• Zázemí stabilní a ryze české logistické společnosti
• Fixní mzda + prémie
• Pracovní prostředí s lidský a férovým přístupem
• Zaškolení a odbornou pomoc
• Příležitost k seberealizaci včetně možnosti karierního růstu
• Příspěvek na stravování
• Nástup možný ihned
• Rozmanitou a odpovědnou práci v obchodní společnosti s vysokou mírou samostatnosti
• Firemní akce, dárkové balíčky a jiné akce pro zaměstnance
• Místo výkonu práce Praha 3
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?