- Plný úvazek

ABOUT THE EMPLOYER
When you join us, you will be part of a world leader in the sector of Business Consulting offering services in the field of Finance, Telecommunications among many others that you will be amaze to hear about. So you can understand who we rub shoulders with, some of our clients are very well know global leaders in their sectors both in the USA and European Continent.
With operation centers in more than 70 Countries worldwide, today we are a global recognized leader of the „next generation“ of business consulting and we are ranked among the most innovative companies to work for.
This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a Fortune 500 international corporation.
THE ROLE
A part of this role includes customer, colleagues and counterparts interaction via phone and email when necessary.
You will be involved in invoice processing and preparation of cash disbursements. Being predominantly focused on the proactive review of all invoices for appropriate supplier documentation and approval prior to payment, providing assurance with respect to company principles compliance as well as monitoring the supplier's accounts to ensure payments are up to date.
You will be closely working with other teams responsible for other aspects of the process, such as data collection and reporting.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.