- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

We are currently among the top five largest organisation in the beverage group worldwide. Generating revenues of USD 39.8 billion and as a truly consumer-centric, sales-driven organization, we manage an existing portfolio of well over 200 brands, employing 155,000 people in over 25 countries. Bringing the corporate business strategy together is our driving force, and behind this force are our people and what they stand for.
Despite the complexity of operations in many countries around the world with different national cultures, we operate as one company, with one culture.That is a culture built on ownership, informality, candor and transparency.
A very extensive part of this role includes customer interaction via phone and email. Therefore, enjoying communication and having a passion for excellence in service and teamwork will ensure your success.
THE ROLE:
As an Order Taking Officer you will treat incoming orders from company country organizations according to the order process definitions to ensure deliveries and invoicing to customers are according to the agreed Service Level Agreements (SLA`s).
You will capture all incoming orders by mail, EDI or phone. The Order Validator Officer can receive order requirements from the Customer Service Agents to validate orders they have assisted with in the system or modify the order based on different instructions.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?