- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Ahoj,
mám na Tebe pár otázek…
Pokud jsi na tyto otázky odpověděl/a “ANO”, tak pro Tebe mám skvělou zprávu! Do našeho týmu hledáme právě Tebe!
Asi se ptáš, o co se jedná – to je jasné, pojďme si o práci v Proveon a. s. říct. Proveon je společnost zabývající se už více než 15 let poskytováním zákaznického servisu – momentálně spolupracujeme s VODAFONEm. Za dobu našeho působení na trhu jsme spolupracovali s firmami jako Česká spořitelna, Innogy nebo Generali. Díky naší profesionalitě jsme se z jedné pobočky v Brně rozrostli do druhé v Olomouci a loni jsme zavítali na Slovensko, do Košic.
O nás už základní informace víš, takže teď to bude o Tobě.
Můžeš u nás kariérně růst?
Jasnačka – všichni naši vedoucí začínali na lince stejně jako Ty. Jelikož se naše řady neustále rozšiřují, tak se rozšiřuje i vedoucí tým, pokud Tě tedy bude práce bavit a budeš víc než dobrý, tak se můžeš stát vedoucím a mít svůj vlastní tým.¨
Tak to bychom měli – dočetl/a jsi až sem, to je super znamení – teď už jenom zbývá vyplnit formulář a počkat, až se Ti ozveme a stavit se k nám na pohovor, kde se můžeš ujistit, že je tahle práce to, co hledáš.
TĚŠÍME SE NA TEBE! Zatím můžeš mrknout na náš Facebook (cutt.ly/Koukni_Na_Facebook)
a Instagram (cutt.ly/Koukni_Na_Instagram), jak to u nás vypadá, a s kým budeš pracovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?