Obchodník/obchodnice po telefonu pro zákazníky Vodafone
- Olomouc
- Proveon, a.s.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Proveon, a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Olomouc |
Firma | Proveon, a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Služby, umění a kultura |
Min. vzdělání | Odborné vyučení bez maturity |
Hrubá mzda | 20.000 – 40.000 Kč |
Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Pokud jsi na tyhle čtyři otázky odpověděl/a ANO, tak pro Tebe mám skvělou zprávu!
Do našeho týmu hledáme právě Tebe!
Asi se ptáš, o co se jedná – to je jasné, pojďme si o práci v Proveon a. s. říct.
Proveon je společnost zabývající se už více než 15 let poskytováním zákaznického servisu – momentálně spolupracujeme s VODAFONem. Za dobu našeho působení na trhu jsme spolupracovali s firmami jako Česká spořitelna, Innogy nebo Generali. Díky naší profesionalitě jsme se z jedné pobočky v Brně rozrostli do druhé v Olomouci a letos jsme zavítali na Slovensko, do Košic.
O nás už základní informace víš, takže teď to bude o Tobě.
Jaké jsou vlastnosti, které bys měl/a mít?
Hlavní náplní Tvé práce bude zvedání hovorů zákazníkům a následná pomoc při řešení jejich problému, který budeš řešit co nejvíc efektivně. Postup řešení požadavků zákazníka budeš zpracovávat a zadávat do interního systému. Upřímně – zákazníci volají s nejrůznějšími požadavky a problémy, Tvůj úkol bude trpělivě a s chladnou hlavou tyto problémy vyřešit a případně nabídnout nové služby, které VODAFONE nabízí. Jak to zvládnout ti prozradíme.
Co za všechnu svoji práci dostaneš?
Můžeš u nás kariérně růst?
Tak to bychom měli – dočetl/a jsi až sem, to je super znamení – teď už jenom zbývá vyplnit formulář a počkat, až se Ti ozveme a stavit se k nám na pohovor, kde se můžeš ujistit, že je tahle práce to, co hledáš.
TĚŠÍME SE NA TEBE!
Zatím můžeš mrknout na náš Facebook a Instagram, kouknout, jak to u nás vypadá, a s kým budeš pracovat.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje