- 31 500 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s vedením lidí? Orientujete se v logistice a zároveň máte komunikativní angličtinu a jste odolní vůči stresu? Máme pro Vás nabídku! Čtěte dál..
- řízení oddělení logistiky, složeného z řízení skladů, oddělení expedice a manipulace -vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli a tvorba rámcových smluv
- řešení skladů, zavádění vybraných principů lean logistics
- řízení expedice
- tvorba standardů logistických činností, optimalizace nákladů logistických činností
- nastavení KPI oddělení logistiky, spolupráce při nastavení pravidel mezi výrobou nákupem a logistikou
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního směru
- minimálně 5 leté zkušenosti na pozici vedoucího
- zkušenosti s budováním logistiky
- výborné vyjednávací, prezentační a komunikační schopnosti
- znalost anglického jazyka
- odolnost vůči stresu
- zajímavou a různorodou práci
- možnost seberealizace, profesního a osobnostního růstu
- práci ve švýcarské firmě s dlouholetou tradicí
- mzdu s ohledem na dosaženou praxi
- stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, Multisportkarta aj.
- notebook, případně mobilní telefon
- jazykové kurzy
- perspektivu a stabilní zázemí velké zahraniční firmy
- prostor pro vlastní seberealizaci, kontinuální profesní a kariérní růst
- nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?