- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Specialista/ka péče o zákazníky – oblast IT – rozšiřujeme náš tým.
Co vás čeká: Hledáme do našeho mladého kolektivu komunikativního, příjemného a pečlivého člověka nadšeného do IT, který se bude starat zejména o péči o zákazníky prostřednictvím telefonické komunikace a provede následnou evidenci. Vše řešíme týmově, ale díky tobě se dotáhnou projekty do konce :) Chce to systematičnost, dobré rozvržení práce a také porozumění tomu, jak naše služby fungují. K náplni práce patří také plánování a koordinace výjezdů technických pracovníků. Jde o velmi různorodou práci, kde můžeš využít své schopnosti převážně v komunikaci, plánování a obchodním cítění.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: Komunikativnost, příjemné vystupování a chuť se učit novým věcem. Základní znalosti v oblasti IT. Organizační schopnosti. Vlídnost vůči zákazníkům, kterým se snažíme maximálně plnit přání. Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, G Suite) – znalost komunikačního nástroje Slack výhodou :)
Hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci.Výhodou bude, pokud budete mít:
Zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou. Zkušenosti v plánování projektů a logistice. Základní znalosti marketingu a obchodní cítění. Anglický jazyk.
Prosíme o zasílání životopisu i s průvodním dopisem, abychom se dozvěděli, jaká je Vaše motivace a mohli lépe poznat Vaše přednosti.
Co vám můžeme nabídnout: Stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy. Nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka. Pravidelný růst platu. Vánoční prémie. Internetové připojení a IPTV. Možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností. 5 týdnů dovolené, Sick day.
Pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme ;)
Životopisy s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?