- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
pracoviště Hulín
- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisních zakázek, administrativní podpora techniků, logistika servisních akcí včetně cestovní agendy, reporting výsledků oddělení
- Požadujeme: práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk na komunikativní úrovni / B2, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, analytické myšlení
- Výhodou: uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.)
- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, bonusy/prémie, dovolená navíc, nástup možný ihned
- Kontakt telefonický Po-Pá, 8:00–14:00 hod. nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: e-mail přes . Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.