- 22 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště: Kateřinská č.p. 86/11, Olomouc.
Ráno vstát a těšit se do práce. Na fajn kolektiv, na spokojeného zákazníka, kterému jsem právě prodal počítač a hlavně na ten notebook, který je na českém trhu ojedinělý a já vím, že dnes projde rukama právě mně.
Těšit se někam, kde pro mě mají pochopení. Někam, kde se necítím jako ten ,,jiny", ale jako někdo, bez koho by to nešlo. Někdo, na kom závisí spokojenost zákazníků. Někdo, kdo ví, že do GIGA patří a že je pro GIGA důležitý. A ne jen jeden z mnoha…. Já jsem chtěl vždycky pracovat někde, kde bude můj zájem o IT výhodou a kde mé znalosti IT světa ocení. Chtěl jsem pracovat ve firmě, za kterou se nemusím stydět…
A co vy? Máte to stejně? Tak to pojďte zkusit k nám. Do GIGACOMPUTERU – největšího prodejce předváděcí a repasované IT techniky v České Republice.
DESATERO obchodníka na provozovně v GIGACOMPUTERU:
Pokud jste odpověděli alespoň na 7 otázek z 10 ANO, tak jste možná náš nový GIGA prodejce.
Náplň práce: zajištění plynulého chodu prodejny; řešení objednávek z eshopu; práce se zbožím v oblasti IT, péče o prodejnu; udržování sortimentu a objednávání zboží; budování spokojené zákaznické sítě.
Požadujeme: obchodní talent; min. SŠ vzdělání s maturitou; výborné komunikační znalosti; angličtina – základní znalost výhodou; znalost a přehled v IT technologiích; uživatelská znalost práce na PC – MS Office; spolehlivost a schopnost důsledné a samostatné práce; aktivní přístup, vlastní nápady, invence.
Nabízíme: kreativní a samostatnou práci v dynamické a stabilní společnosti (12 let na trhu); přátelský a mladý kolektiv, příjemné pracovní prostředí; možnost profesního růstu a seberealizace; motivující finanční ohodnocení + motivační plán s možností vyšších výdělků; 22 dnů dovolené; zaměstnanecké slevy na zboží; automatické navyšování mzdy za odpracované roky; další firemní benefity (firemní O2 paušál, zvýhodněný bankovní účet, stravenky, motivující soutěže, teambuildingové akce, atd.).
Pracovní doba: 9:00 – 18:00 hod. (z toho 1 hodina pauza na oběd).
První kontakt je možný POUZE mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?