- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce:
o koordinovaný výkon v zájmu města Rožnov pod Radhoštěm v oblasti cestovního
ruchu, kooperace se strategickými a ostatními partnery města v dané
oblasti, proaktivní a motivační přístup k soukromým aktérům v dané oblasti,
o organizace pořadů/eventů v dané oblasti ve městě, realizace nových inovativních
programů / pořadů ve vazbě na danou oblast včetně jejich marketingové propagace,
o administrativní i realizační zaštítění koncepční a rozvojové činnosti v oblasti naplňování
plánů v oblasti cestovního ruchu (Koncepce pro oblast cestovního ruchu města Rožnov
pod Radhoštěm (https://www.roznov.cz/html/soubory/strategie2030),
o inovace i kultivace produktů a služeb turistického a informačního centra, podílení se na
jeho rozvoji,
o příprava, řízení a vyhodnocování mediálních kampaní na podporu cestovního ruchu
zejména v on-line prostředí; analytika: chování, potřeby a preference návštěvníků města,
o správa a optimalizace (inovace) turistického portálu www.visitroznov.cz,
o proaktivní správa, vedení a komunikační profilace sociálních medií s pozitivním
dopadem na danou oblast,
o příprava a zpracování podkladů, např. zpracování smluv a provozních dokumentů;
z dané oblasti pro orgány města,
o řeší operativní úkoly dle zadání vedoucího odboru (např. participace na projektech dle
dotačních titulů).
Další požadavky pro vznik pracovního poměru:
o vysokoškolské, vyšší odborné vzdělání (management v cestovním ruchu či marketing
výhodou),
o perfektní organizační schopnosti (umění řešit mnoho věcí najednou, rychle, spolehlivě, svědomitě, dobře si organizovat čas a priority), spolehlivost, preciznost,
o schopnost pracovat ve vyšší intenzitě, schopnost rychlé adaptace a zorientování se
v dané agendě/úkolu,
o výborné komunikační schopnosti a písemný projev,
o zájem o problematiku cestovního ruchu a ve městě, regionu, České republice i v zahraničí, zájem o inovativní a kultivovaný on-line marketing a sociální interakce,
o počítačové znalosti: perfektní schopnost orientace na internetu, expertní znalost
sociálních médií, znalost analytických nástrojů (min. Google Analytics), Google Ads,
MS Word, Excel a Powerpoint samozřejmostí,
o nekonfliktní, spolupracující, přátelská, proaktivní osoba loajální k zaměstnavateli,
o zkušenost s dotačními projekty výhodou,
o jazykové znalosti: český jazyk rodilý mluvčí, anglický jazyk aktivně slovem i písmem,
o řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška:
cestovní ruchu / specialista na sociální sítě“.
Termín předložení přihlášek do 31. 01. 2023.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128 u Ing. Martina Beníčka, vedoucího odboru školství a kultury,
M zobrazit tel. číslo , e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?