Specialista backoffice / administrativa
- Ostrava
- Efektivní dům s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Rožnov pod Radhoštěm |
Firma | Město Rožnov pod Radhoštěm |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice |
Hrubá mzda | 21.260 – 31.240 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Druh práce:
o koordinovaný výkon v zájmu města Rožnov pod Radhoštěm v oblasti cestovního
ruchu, kooperace se strategickými a ostatními partnery města v dané
oblasti, proaktivní a motivační přístup k soukromým aktérům v dané oblasti,
o organizace pořadů/eventů v dané oblasti ve městě, realizace nových inovativních
programů / pořadů ve vazbě na danou oblast včetně jejich marketingové propagace,
o administrativní i realizační zaštítění koncepční a rozvojové činnosti v oblasti naplňování
plánů v oblasti cestovního ruchu (Koncepce pro oblast cestovního ruchu města Rožnov
pod Radhoštěm (https://www.roznov.cz/html/soubory/strategie2030),
o inovace i kultivace produktů a služeb turistického a informačního centra, podílení se na
jeho rozvoji,
o příprava, řízení a vyhodnocování mediálních kampaní na podporu cestovního ruchu
zejména v on-line prostředí; analytika: chování, potřeby a preference návštěvníků města,
o správa a optimalizace (inovace) turistického portálu www.visitroznov.cz,
o proaktivní správa, vedení a komunikační profilace sociálních medií s pozitivním
dopadem na danou oblast,
o příprava a zpracování podkladů, např. zpracování smluv a provozních dokumentů;
z dané oblasti pro orgány města,
o řeší operativní úkoly dle zadání vedoucího odboru (např. participace na projektech dle
dotačních titulů).
Další požadavky pro vznik pracovního poměru:
o vysokoškolské, vyšší odborné vzdělání (management v cestovním ruchu či marketing
výhodou),
o perfektní organizační schopnosti (umění řešit mnoho věcí najednou, rychle, spolehlivě, svědomitě, dobře si organizovat čas a priority), spolehlivost, preciznost,
o schopnost pracovat ve vyšší intenzitě, schopnost rychlé adaptace a zorientování se
v dané agendě/úkolu,
o výborné komunikační schopnosti a písemný projev,
o zájem o problematiku cestovního ruchu a ve městě, regionu, České republice i v zahraničí, zájem o inovativní a kultivovaný on-line marketing a sociální interakce,
o počítačové znalosti: perfektní schopnost orientace na internetu, expertní znalost
sociálních médií, znalost analytických nástrojů (min. Google Analytics), Google Ads,
MS Word, Excel a Powerpoint samozřejmostí,
o nekonfliktní, spolupracující, přátelská, proaktivní osoba loajální k zaměstnavateli,
o zkušenost s dotačními projekty výhodou,
o jazykové znalosti: český jazyk rodilý mluvčí, anglický jazyk aktivně slovem i písmem,
o řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška:
cestovní ruchu / specialista na sociální sítě“.
Termín předložení přihlášek do 31. 01. 2023.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128 u Ing. Martina Beníčka, vedoucího odboru školství a kultury,
M zobrazit tel. číslo , e-mail přes .
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Jste rodičem na mateřské dovolené a chcete si přivydělat prací či brigádou? Poradíme vám, na jaké nabídky se zaměřit, kde a jak hledat, jak na pohovoru uspět.
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.
Pojďme společně zjistit, kdo je technickohospodářský pracovník, jaké typicky vykonává činnosti a jak je za svou práci ohodnocen.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje