- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Hlavní náplň práce:
- administrativní a organizační podpora při realizaci projektu svazku podpořeného z EU fondů v rámci Operačního programu Zaměstnanost (obsahem projektu je zpracování/aktualizace pasportů infrastruktury obcí (např. místní komunikace, veřejné osvětlení, zeleň, kanalizační/vodovodní síť atd.) a dalších koncepčních dokumentů (např. plány odpadového hospodářství, generely parkování atd.) členských obcí svazku) – zpracování podkladů souvisejících s realizací projektu, komunikace a účast na jednáních s dodavateli projektu (zpracovatelé pasportů)/zástupci obcí zapojených do projektu, zajištění administrativní agendy a organizačních úkolů dle pokynů manažera projektu, vedení provozní korespondence, příprava podkladů k monitorovacím zprávám, uchovávání materiálů a dokumentace k projektu, zajištění publicity atd.
- vykonávání pracovních činností v rámci běžného provozu svazku – spolupráce na přípravě a administraci projektů svazku obcí a členských obcí financovaných z dotací, spolupráce na přípravě a organizaci výběrových řízení na veřejné zakázky obcí, administrativní a organizační podpora při činnosti svazku, provozní a administrativní činnosti, příprava a organizace školení, společných setkání starostů atd.
Základní předpoklady:
- ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- komunikativnost, samostatnost při plnění svěřených úkolů, schopnost týmové spolupráce
- ovládání informačních a komunikačních technologií na uživatelské úrovni
- aktivní řidič automobilu – řidičský průkaz B
- výhodou zkušenosti s přípravou, administrací či koordinací projektů financovaných z dotací a v oblasti zadávání veřejných zakázek, praxe ve veřejné správě (např. samospráva obce, dobrovolný svazek obcí, obecní/městské úřady apod.)
Požadované doklady:
- motivační dopis, strukturovaný životopis, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (volitelně kopie získaných profesních certifikátů souvisejících s pracovní pozicí)
Doplňující informace:
- místem výkonu práce je kancelář svazku obcí (Velké náměstí 1, Písek), v rámci výkonu pracovní činnosti se dále předpokládají pracovní činnosti na území regionu Písecka
- výše úvazku: 0,3 – 0,8 dle dohody, s možností pozdějšího navýšení
- preferujeme pracovníka na co nejvyšší úvazek, zahrnující obě popsané oblasti činnosti, ale není podmínkou, je možné rozdělení mezi dva částečné úvazky pro dva pracovníky
- pozice je vhodná také pro talentované studenty vysokých škol nebo absolventy středních či vysokých škol se zájmem o práci v regionálním rozvoji či veřejné správě
- termín předpokládaného nástupu: březen – červen 2018 dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou do 29.2.2020, s předpokládaným prodloužením
- mzda dle výše úvazku 8 – 20 tis. Kč
- pružná pracovní doba možná.
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci v oblasti veřejné správy a regionálního rozvoje
- práci v přátelském kolektivu
- pružnou pracovní dobu a flexibilní přístup
- práci na zajímavých projektech
- práci v centru města Písku
- možnost dalšího odborného vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
Přihlášku je možné podat poštou na adresu Svazek obcí regionu Písecko, Velké náměstí 1, 39701 Písek, nebo osobně do kanceláře svazku na adresu Velké náměstí 1, Písek v pracovní dny od 8 do 15 hodin, nebo e-mailem na adresu e-mail přes
, nejpozději do 5.2.2018- výběrové řízení je dvoukolové, postupující zájemci budou vyzváni k osobnímu pohovoru
- vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové rušení zrušit bez uve