- Plný úvazek
První kontakt e-mailem: e-mail přes
Místo výkonu práce Brno-Slatina
Pracovní náplň:
- " Řešení technických dotazů našich interních i externích zákazníků (telefonicky i emailem, práce s ticketingovým toolem)
- " Zodpovědnost za řešení technických požadavků a dotazů, případně reklamací
- " Vyhledávání náhradních dílů
- " Poskytování poradenství zákazníkům co se týče manuálů údržby, technických a instalačních informací
- " Poskytování certifikátů našim zákazníkům – TÜV and ISO
- " Vytváření produktových informací a jejich distribuce našim prodejním oddělením
- " Denní spolupráce s ME, produktovým oddělením a oddělením kvality
- " Nepřímý kontakt s výrobou, logistikou , Back office & Global Sales oddělením
Požadavky:
- " Velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou
- " Silné komunikační schopnosti / schopnost komunikovat technické změny
- " Min. středoškolské vzdělání technického směru
- " Zkušenosti z technického zákaznického servisu výhodou/pochopení pro
- urgentní požadavky /zaměření na výsledek
- " Dobré technické znalosti, analytické myšlení
- " Schopnost pracovat samostatně na zadaných úkolech
- " Dobrá znalost MS-Office př. / ERP / MRP systémů
- " Schopnost číst technickou dokumentaci
Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Práci ve stabilní, mezinárodní firmě
- Práci v mladém, přátelském týmu
- Školení
- Jazykové kurzy
- Stravování