- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: tř. Masarykova 170, 698 01 Veselí nad Moravou. Požadujeme: trestní bezúhonnost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, příjemné vystupování.
Praxe výhodou, není však podmínkou. Certifikát strážného zajistíme.
Nabízíme: práci v silní a stabilní společnosti, odpovídající platové hodnocení, možnost záloh na mzdu. Nástup možný ihned. Možnost práce na HPP i DPP (plný i zkrácený úvazek)
Vhodné také pro osoby se zdravotním znevýhodněním (bez omezení pohybového ústrojí).
Kontaktovat mailem: e-mail přes , popř. telefonicky, tel. zobrazit tel. číslo (Po – Pá od 9:00 – 15:00 h). Nechodit na pobočku.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!