- Plný úvazek

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
CO vás čeká?
o E-mailová a telefonní komunikace se zákazníky a obchodními zástupci
o Vyřizování objednávek a zajištění dopravy (vč. objednávek na e-shopu)
o Účetnictví, správa adresáře a vedení skladu
(fakturace, vedení pokladny, účtování položek)
o Podpora/servis obchodním zástupcům a správa CRM databáze
o Správa datové schránky a e-mailových schránek (poradna, info)
o Vedení personálních záležitostí a spolupráce se mzdovou účetní
o Organizace/příprava porad a další drobná administrativa
o Spolupráce na marketingových projektech
o Logistika
JAKÉ znalosti a dovednosti byste měli mít?
o Min. SŠ vzdělání s maturitou
o Výbornou znalost MS Office (každodenní činnost)
o Orientaci na internetu a sociálních sítích (min. uživatelská úroveň)
o Zkušenost s administrativou, CRM databází a účetním programem výhodou
o Řidičský průkaz sk. B a vlastní vozidlo (aktivní řidič)
o Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a ochota učit se nové věci
o Tvořivý a aktivní přístup s možností seberealizace na vlastních projektech
CO vám můžeme nabídnout?
o HPP s pevnou pracovní dobou Po-Pá (8 hod.)
(po zkušební době možnost flexibilní pracovní doby dle domluvy)
o Platové ohodnocení 25.000–30.000 Kč
o Stravovací paušál
o Služební notebook a mobilní telefon
o Zaškolení v interních programech a aplikacích
o Možnost kariérního růstu a prostor pro seberealizaci
o Úzký přátelský kolektiv a výbornou kávu po celý den zdarma :)
o Nástup možný od ledna 2022 (přesný termín dle domluvy)
V případě zájmu zašlete CV společně s průvodním dopisem na e-mail e-mail přes
.Stravovací paušál
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?