- Plný úvazek

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
CO vás čeká?
o E-mailová a telefonní komunikace se zákazníky a obchodními zástupci
o Vyřizování objednávek a zajištění dopravy (vč. objednávek na e-shopu)
o Účetnictví, správa adresáře a vedení skladu
(fakturace, vedení pokladny, účtování položek)
o Podpora/servis obchodním zástupcům a správa CRM databáze
o Správa datové schránky a e-mailových schránek (poradna, info)
o Vedení personálních záležitostí a spolupráce se mzdovou účetní
o Organizace/příprava porad a další drobná administrativa
o Spolupráce na marketingových projektech
o Logistika
JAKÉ znalosti a dovednosti byste měli mít?
o Min. SŠ vzdělání s maturitou
o Výbornou znalost MS Office (každodenní činnost)
o Orientaci na internetu a sociálních sítích (min. uživatelská úroveň)
o Zkušenost s administrativou, CRM databází a účetním programem výhodou
o Řidičský průkaz sk. B a vlastní vozidlo (aktivní řidič)
o Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a ochota učit se nové věci
o Tvořivý a aktivní přístup s možností seberealizace na vlastních projektech
CO vám můžeme nabídnout?
o HPP s pevnou pracovní dobou Po-Pá (8 hod.)
(po zkušební době možnost flexibilní pracovní doby dle domluvy)
o Platové ohodnocení 25.000–30.000 Kč
o Stravovací paušál
o Služební notebook a mobilní telefon
o Zaškolení v interních programech a aplikacích
o Možnost kariérního růstu a prostor pro seberealizaci
o Úzký přátelský kolektiv a výbornou kávu po celý den zdarma :)
o Nástup možný od ledna 2022 (přesný termín dle domluvy)
V případě zájmu zašlete CV společně s průvodním dopisem na e-mail e-mail přes
.Stravovací paušál
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.