- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
REKLAMAČNÍ REFERENT/-KA
Náplň práce: příjem, vyřízení a výdej reklamací, vedení evidence reklamací, komunikace se zákazníkem, komunikace s dodavateli, spolupráce v rámci firmy s dalšími úseky
Požadujeme: silné organizační schopnosti, klidné a slušné vystupování, vysoké morální hodnoty, loajalitu, aktivní přístup k řešení problémů, velkou výhodou praxe v oboru či znalost postupů reklamačních procesů, výpis z TR, flexibilitu
Nabízíme: dlouhodobou práci v příjemném kolektivu, možnost osobního rozvoje, oporu v kvalitním reklamačním SW
Staňte se součástí týmu PEDDY – těšíme se na Vás :)
HLÁSIT SE: Ptáčková Simona, tel.: zobrazit tel. číslo kl.115, e-mail: e-mail přes , osobně pouze po telefonické domluvě, pro zařazení do výběrového řízení je vždy nutné dodat životopis

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.