- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT- REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY
Charakteristika práce:
Místo výkonu práce: Špindlerův Mlýn
Doba výkonu práce: pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené)
Platová třída: 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě
Předpokládaný nástup: 01.01.20243, popřípadě dohodou po ukončení výběrového řízení
Lhůta pro podání přihlášek: do 27.11.2023 do 17:00 hodin
Požadované předpoklady pro výkon práce uvedené v ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
úředníkem se může stát
· fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;
· je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
· je způsobilá k právním úkonům;
· je bezúhonná;
· ovládá jednací jazyk;
· splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky:
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení REFERENT ODBORU VÝSTAVBY – 4. KOLO – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Špindlerův Mlýn 173, 543 51 Špindlerův Mlýn. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na Městský úřad ve Špindlerově Mlýně nejpozději do 27.11.2023 do 17:00 hodin. Další informace podají osobně nebo telefonicky personalistka úřadu Helena Cermanová (tel. zobrazit tel. číslo ), popř. tajemnice městského úřadu Mgr. Radka Metelková, DiS. (tel. zobrazit tel. číslo ).
Celé znění nabídky je zveřejněno na úřední desce Městského úřadu Špindlerův Mlýn:
e_download.php (spindleruvmlyn.org)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.