- 22 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
vedení komunikace s obchodními partnery a řízení obchod. případů, příprava podkladů pro smlouvy se zákazníky, zajištění a odpovědnost za včasné inkaso plateb od zákazníků dle uzavřených smluv, vzdělání se zaměřením na mezinárodní trh, aktivní znalost AJ a RJ, výborná znalost PC (MS Office), skvělé organizační a komunikační schopnosti, schopnost zvládat zátěžové situace, odpovědnost, spolehlivost, praxe v obchodní činnosti výhodou, ŘP „B“, zázemí stabilní a výrazně exportně zaměřené společnosti, mžnost profesního a odborného růstu, školení, možnost výuky AJ/RJ, příspěvek na stravování a ubytování, flexipasy, práce v příjemném a přátelském kolektivu, prac. poměr na 2 roky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.