- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Kompletní zabezpečení agendy státní sociální podpory a pěstounské péče. Příjem,
kontrola a zadávání žádostí o dávku do aplikace. Vedení spisové dokumentace,
samostatné zpracování a korespondence, zodpovědnost za jejich správnost a úplnost.
Vedení správního řízení ve věci dávek SSP a PP. Zpracování a vyhodnocování nároku
na dávky a plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní
sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 29. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 500 02
Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního
úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s
uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/87295–78099809“.
Další informace ohledně výběrového řízení: https://www.uradprace.cz/web/cz/Odborný/vrchní referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče, KoP Chrudim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?