- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Chrudim
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Kompletní zabezpečení agendy státní sociální podpory a pěstounské péče. Příjem,
kontrola a zadávání žádostí o dávku do aplikace. Vedení spisové dokumentace,
samostatné zpracování a korespondence, zodpovědnost za jejich správnost a úplnost.
Vedení správního řízení ve věci dávek SSP a PP. Zpracování a vyhodnocování nároku
na dávky a plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní
sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 29. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 500 02
Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního
úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s
uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/87295–78099809“.
Další informace ohledně výběrového řízení: https://www.uradprace.cz/web/cz/Odborný/vrchní referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče, KoP Chrudim

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.