- 35 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: organizace práce a koordinace svěřeného týmu, zastupování týmu na poradách, navrhování řešení vedoucích k optimalizaci činnosti týmu, řešení reklamačních řízení u zákazníků atd.
POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, praxe v logistice min. 3 roky a zkušenosti s vedením týmu podmínkou, organizační schopnosti, obsluha PC (Word, Excel), řidičské oprávnění sk. B, znalost AJ nebo NJ
NABÍZÍME: stabilní zázemí české společnosti v oboru automotive, práci v moderním prostředí, pružnou pracovní dobu, interní a externí školení, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, dot. stravování, kafeterie, odměny při životních i pracovních jubileích atd.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.