- 26 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.
Hledáme nového kolegu na pozici Vedoucí týmu, který povede určený tým a vykonává běžnou operativní činnost, kterou vyžadují procesy interní logistiky DC (distribuční centrum). Organizuje a řídí činnosti na pracovišti, dle požadavku IS a na základě zadání vedoucího směny či skladu.
SKLADOVÉ ČINNOSTI – práce v IS (příjem, naskladnění, výdej, expedování), plnění transakcí, ovládání skladových technologií,
VEDENÍ – plánuje a organizuje činnosti, deleguje úkoly vyplývající ze zadání nadřízeného a ostatních pozic vedení společnosti; hodnotí a motivuje zaměstnance v návaznosti na zvyšování výkonnosti a kvality odváděné práce,
KOORDINACE – koordinuje externí i interní procesy,
KOMUNIKACE – se zákazníky, aj., reaguje na interní i externí emailovou komunikaci a sdílí informace o aktuální situaci, poskytuje reporty vedení,
PRODUKTIVITA – eliminuje neproduktivitu a ztrátu kapacit; zaměřuje se na zvýšení využití zdrojů a navrhuje jejich efektivní využití.
Vzdělání: Úplné SŠ s maturitou
PC dovednosti: MS Office, (ERP, zákaznické portály, WMS – výhodou)
Praxe: v podobných oborech/pozicích
organizační předpoklady (organizace činností, lidí, porad, aj.),
přirozenou autoritu a zdravé sebevědomí,
komunikační dovednosti (schopnost předat informace, domluvit spolupráci),
silná orientace na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilita,
řidičský průkaz – sk. B (aktivní řidič),
schopnost pracovat samostatně,
platné oprávnění k řízení VZV – výhodou.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.