- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.
Hledáme nového kolegu na pozici Vedoucí týmu, který povede určený tým a vykonává běžnou operativní činnost, kterou vyžadují procesy interní logistiky DC (distribuční centrum). Organizuje a řídí činnosti na pracovišti, dle požadavku IS a na základě zadání vedoucího směny či skladu.
SKLADOVÉ ČINNOSTI – práce v IS (příjem, naskladnění, výdej, expedování), plnění transakcí, ovládání skladových technologií,
VEDENÍ – plánuje a organizuje činnosti, deleguje úkoly vyplývající ze zadání nadřízeného a ostatních pozic vedení společnosti; hodnotí a motivuje zaměstnance v návaznosti na zvyšování výkonnosti a kvality odváděné práce,
KOORDINACE – koordinuje externí i interní procesy,
KOMUNIKACE – se zákazníky, aj., reaguje na interní i externí emailovou komunikaci a sdílí informace o aktuální situaci, poskytuje reporty vedení,
PRODUKTIVITA – eliminuje neproduktivitu a ztrátu kapacit; zaměřuje se na zvýšení využití zdrojů a navrhuje jejich efektivní využití.
Vzdělání: Úplné SŠ s maturitou
PC dovednosti: MS Office, (ERP, zákaznické portály, WMS – výhodou)
Praxe: v podobných oborech/pozicích
organizační předpoklady (organizace činností, lidí, porad, aj.),
přirozenou autoritu a zdravé sebevědomí,
komunikační dovednosti (schopnost předat informace, domluvit spolupráci),
silná orientace na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilita,
řidičský průkaz – sk. B (aktivní řidič),
schopnost pracovat samostatně,
platné oprávnění k řízení VZV – výhodou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?