- Plný úvazek

Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.
Hledáme nového kolegu na pozici Vedoucí týmu, který povede určený tým a vykonává běžnou operativní činnost, kterou vyžadují procesy interní logistiky DC (distribuční centrum). Organizuje a řídí činnosti na pracovišti, dle požadavku IS a na základě zadání vedoucího směny či skladu.
SKLADOVÉ ČINNOSTI – práce v IS (příjem, naskladnění, výdej, expedování), plnění transakcí, ovládání skladových technologií,
VEDENÍ – plánuje a organizuje činnosti, deleguje úkoly vyplývající ze zadání nadřízeného a ostatních pozic vedení společnosti; hodnotí a motivuje zaměstnance v návaznosti na zvyšování výkonnosti a kvality odváděné práce,
KOORDINACE – koordinuje externí i interní procesy,
KOMUNIKACE – se zákazníky, aj., reaguje na interní i externí emailovou komunikaci a sdílí informace o aktuální situaci, poskytuje reporty vedení,
PRODUKTIVITA – eliminuje neproduktivitu a ztrátu kapacit; zaměřuje se na zvýšení využití zdrojů a navrhuje jejich efektivní využití.
Vzdělání: Úplné SŠ s maturitou
PC dovednosti: MS Office, (ERP, zákaznické portály, WMS – výhodou)
Praxe: v podobných oborech/pozicích
organizační předpoklady (organizace činností, lidí, porad, aj.),
přirozenou autoritu a zdravé sebevědomí,
komunikační dovednosti (schopnost předat informace, domluvit spolupráci),
silná orientace na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilita,
řidičský průkaz – sk. B (aktivní řidič),
schopnost pracovat samostatně,
platné oprávnění k řízení VZV – výhodou.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.