- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
*Bližší informace: Bc. Zdeněk Adamec, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí odboru dopravy.
Uzávěrka přihlášek: do 2.4.2024, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU DOPRAVY – DOPRAVNÍ PŘESTUPKY NA DOBU NEURČITOU – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Druh a charakteristika práce: – referent odboru dopravy – dopravní přestupky. Provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, včetně rozhodování o přestupcích příkazem na místě. Provádění analýzy spisu včetně rozhodnutí o odložení nebo zahájení správního řízení. Vyřizování stížností a dotazů. Předávání neuhrazených pohledávek k exekuci, kontrola nedoplatků a přeplatků z pokut radaru, vrácení přeplatků a pozdních plateb.
Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru. Případně (dle ukončeného nejvyššího vzdělání) vykonání zkoušky u Ministerstva vnitra k prokázání odborné způsobilosti, podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platném znění.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Další informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info část praktické info.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.