- 20 800 – 21 998 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Chrudim
POŽADAVKY: kvalifikace dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále jen zákon), tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice, nebo vysokoškolské vzdělání v jiném oboru a následném prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo k 1. 1. 2023 dosaženo 5 let praxe v projednávání a rozhodování o přestupcích (splnění podmínky podle § 112 odst. 9 zákona), a následném prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra, orientace v zákonech č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, vše ve znění pozdějších předpisů, znalost práce na PC (MS Office, internet), komunikativnost, asertivita, schopnost samostatné práce, řidičské oprávnění skupiny B, výhodou praxe ve veřejné správě (zejména v oblasti přestupkové agendy), případně zkouška zvláštní odborné způsobilosti
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronická stravenková karta s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 21. 6. 2023, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte "Výběrové řízení – Odbor dopravy) na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Pohovory s přihlášenými uchazeči/uchazečkami proběhnou v pátek dne 23. 6. 2023, čas a místo pohovorů budou upřesněny e-mailem
Vzor přihlášky a čestného prohlášení je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.