- Plný úvazek
O nás
Máte zkušenosti v oblasti kvality alespoň 2 roky? Domluvíte se anglicky a orientujete se ve výkresové dokumentaci?
Neváhejte a zašlete mi svůj životopis ještě dnes. Čeká na vás různorodá práce v jedné směně blízko centra Hradce Králové.
Co vás čeká:
- Ve spolupráci s manažerem kvality budete diskutovat a řešit kvalitativní neshody výrobků v rámci zákaznických reklamací
- Komunikovat se zákazníky ve věci stavu reklamací a/nebo jiných témat
- Připravovat a aktualizovat potřebné kvalitativní reporty, dle požadavků zákazníků
- Účastnit se auditů ze strany zákazníka
- Spolupracovat s manažerem kvality na nápravných opatřeních vzešlých z auditů
- Komunikovat s ostatními odděleními při řešení kvalitativních otázek
Co od Vás očekáváme:
- PC dovednosti: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP, Outlook, Teams, Palstat, Easy Archiv
- Nutná znalost anglického jazyka
- Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- Technické znalosti, schopnost číst v technické dokumentaci/výkresech
- Znalosti metodiky z oblasti řízení kvality
- Znalosti z oblasti metodik řešení problémů (Ishikawa, 5x proč, apod.)
Co Vám můžeme nabídnout:
- 25 dnů dovolené,
- práci v 1 směně
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvky na pracovní výročí a životní jubileum,
- příspěvek na stravování,
- výhodné mobilní tarify pro Vás i Vaši rodinu,
- sídlo přímo v Hradci Králové, dobrá MHD dostupnost i vlastní parkoviště



