- Olomouc
- Statutární město Olomouc
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
výběrové řízení
na místo: právník personálního útvaru
(pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou)
charakteristika vykonávané práce: právní servis a poradenství v oblasti personální, tvorba metodik personálních procesů a řídících dokumentů v oblasti personální, metodická pomoc v oblasti personální činnosti úřadu, zpracovávání návrhů vnitřních norem v oblasti personální, připomínkování materiálů jiných odborů v oblasti personální, zavádění personálních procesů, metod hodnocení zaměstnanců do praxe, spolupráce na projektech v oblasti personální
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
- dosažené vzdělání – VŠ
- obor vzdělání – právo, právo a právní věda
- znalosti oboru – zákoník práce, zákon o úřednících ÚSC, NV o platových poměrech – zaměstnanců ve veřejných službách a správě, NV o odměnách za výkon funkce členům – zastupitelstev, zákon o krajích, zákon o obcích, zákon o střetu zájmů
- praxe ve veřejné správě – výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti – cizí jazyk (angličtina) výhodou
- další požadované dovednosti – uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: právník Personálního útvaru Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 25. 7. 2022 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí útvaru: Mgr. Bc. Jitka Keková
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: 1. 9. 2022, případně dle dohody
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B4CUJOT-0
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.