- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Odbor:Odbor vnitřní správy, Oddělení veřejných zakázek
Místo výkonu: Vimperk
Požadované vzdělání: SŠ, VŠ
Další předpoklady:
Zkušenosti s projektovým řízením
Praktická znalost Programu přeshraniční spolupráce Česká republika – Svobodný stát Bavorsko Cíl EÚS 2014 –2020 nebo Interreg V-A Rakousko-Česká republika
Zkušenosti s všeobecnou administrativou
Zkušenosti s vedením dotačních projektů z různých finančních zdrojů
Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
Orientace v dotační politice
Orientace právní legislativy v oboru veřejných zakázek
Trestní bezúhonnost
Znalost problematiky životního prostředí výhodou
Aktivní znalost německého jazyka podmínkou
Dobré komunikační a organizační schopnosti (práce v kolektivu), pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, logické myšlení
Dobrá znalost práce na PC (včetně MS Office na uživatelské úrovni)
Řidičský průkaz sk. B
Náplň práce:Připravuje, koordinuje a realizuje dotační projekty marketingové, rozvoje turistické infrastruktury, regionálního rozvoje, ochrany přírody, údržby a rekonstrukcí nemovitého majetku a ostatní projekty Správy NP Šumava. Spolupracuje s ostatními útvary Správy a s externími subjekty na svěřených projektech NP a CHKO Šumava.
Tarifní třída:11.
Plat 22.980,– Kč až 33.780,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup:1.7.2022
Uzávěrka přihlášek: 19.6.2022
Výběrové řízení dne:23.6.2022
Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího oddělení veřejných zakázek Ing. Jany Sýsové – zobrazit tel. číslo .
nebo tel:Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes
Správa Národního parku Šumava si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?