- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
Odbor:Odbor vnitřní správy, Oddělení veřejných zakázek
Místo výkonu: Vimperk
Požadované vzdělání: SŠ, VŠ
Další předpoklady:
Zkušenosti s projektovým řízením
Praktická znalost Programu přeshraniční spolupráce Česká republika – Svobodný stát Bavorsko Cíl EÚS 2014 –2020 nebo Interreg V-A Rakousko-Česká republika
Zkušenosti s všeobecnou administrativou
Zkušenosti s vedením dotačních projektů z různých finančních zdrojů
Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
Orientace v dotační politice
Orientace právní legislativy v oboru veřejných zakázek
Trestní bezúhonnost
Znalost problematiky životního prostředí výhodou
Aktivní znalost německého jazyka podmínkou
Dobré komunikační a organizační schopnosti (práce v kolektivu), pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, logické myšlení
Dobrá znalost práce na PC (včetně MS Office na uživatelské úrovni)
Řidičský průkaz sk. B
Náplň práce:Připravuje, koordinuje a realizuje dotační projekty marketingové, rozvoje turistické infrastruktury, regionálního rozvoje, ochrany přírody, údržby a rekonstrukcí nemovitého majetku a ostatní projekty Správy NP Šumava. Spolupracuje s ostatními útvary Správy a s externími subjekty na svěřených projektech NP a CHKO Šumava.
Tarifní třída:11.
Plat 22.980,– Kč až 33.780,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup:1.7.2022
Uzávěrka přihlášek: 19.6.2022
Výběrové řízení dne:23.6.2022
Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího oddělení veřejných zakázek Ing. Jany Sýsové – nebo tel: zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes
Správa Národního parku Šumava si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.