- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.
Upřesňující
informace7):
(požadavky,
náplň práce
apod.) Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajišťování výkonu státní správy a samosprávy v oblasti školství. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v označené obálce VŘ/VEDOUCÍ OŠ do 21.10.2022. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. kontaktní údaje uchazeče (telefon, e-mail). Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Před jmenováním do funkce vedoucího úředníka je vybraný uchazeč povinen přiložit osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení). Žádost o vystavení uvedeného osvědčení lze vyhledat na www.mvcr.cz (Služby pro veřejnost, Formuláře, Formuláře ke stažení, bod 11. Lustrace). Tato povinnost se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971.
Předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky: znalost školské problematiky a související legislativy podmínkou, praxe v oblasti školského managementu vítána, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost ve školství výhodou, velmi dobré organizační a řídící schopnosti, aktivní a samostatný přístup k práci, přesnost, flexibilita, spolehlivost, administrativní dovednosti, velmi dobrá znalost práce s PC, komunikační schopnosti, ochota k dalšímu vzdělávání, řidičské oprávnění skupiny B výhodou. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stravenková karta Edenred Card, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?