- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od prosince 2022.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru, nebo
" vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování
(viz příloha), nebo
" vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování (viz příloha) nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením,
" kvalifikační předpoklady pro výkon územně plánovací činnosti splňuje i úředník, který vykonával ke dni nabytí účinnosti zákona č. 183/2006 Sb.(tj. 1.1.2007) územně plánovací činnost na ministerstvu, krajském úřadě nebo obecním úřadě a má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu (v oboru územního plánování) vydané přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi uvedenými v popisu pracovního místa, který je přílohou inzerátu jako hypertextový odkaz – zejména zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění (stavební zákon) a zákon č. 500/2004 Sb. – správní řád, v platném znění,
" znalost práce s PC,
" výhodou je praxe ve veřejné správě při výkonu územně plánovací činnosti,
" výhodou je osvědčení zvláštní odborné způsobilosti v oboru územní plánování.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" výborné komunikační schopnosti,
" organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost,
" schopnost samostatné práce, jednání a rozhodování,
" koncepční přístup k řešení svěřené problematiky,
" schopnost orientovat se v platných právních předpisech a pracovat s nimi,
" schopnost samostatného vzdělávání v oboru,
" schopnost kvalitního psaného projevu,
" schopnost dodržovat zásadu nestrannosti a zákonnosti.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit
a doručit na adresu MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
Přihlášky zasílejte do 27. 10. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na územní plánování – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Petr Suchý, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo , Ing. Iveta Laštůvková, ved. oddělení územního plánování – tel. zobrazit tel. číslo nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo . Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 4.10.2022

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.