- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od prosince 2022.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru, nebo
" vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování
(viz příloha), nebo
" vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování (viz příloha) nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením,
" kvalifikační předpoklady pro výkon územně plánovací činnosti splňuje i úředník, který vykonával ke dni nabytí účinnosti zákona č. 183/2006 Sb.(tj. 1.1.2007) územně plánovací činnost na ministerstvu, krajském úřadě nebo obecním úřadě a má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu (v oboru územního plánování) vydané přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi uvedenými v popisu pracovního místa, který je přílohou inzerátu jako hypertextový odkaz – zejména zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění (stavební zákon) a zákon č. 500/2004 Sb. – správní řád, v platném znění,
" znalost práce s PC,
" výhodou je praxe ve veřejné správě při výkonu územně plánovací činnosti,
" výhodou je osvědčení zvláštní odborné způsobilosti v oboru územní plánování.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" výborné komunikační schopnosti,
" organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost,
" schopnost samostatné práce, jednání a rozhodování,
" koncepční přístup k řešení svěřené problematiky,
" schopnost orientovat se v platných právních předpisech a pracovat s nimi,
" schopnost samostatného vzdělávání v oboru,
" schopnost kvalitního psaného projevu,
" schopnost dodržovat zásadu nestrannosti a zákonnosti.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit
a doručit na adresu MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
Přihlášky zasílejte do 27. 10. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na územní plánování – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Petr Suchý, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo , Ing. Iveta Laštůvková, ved. oddělení územního plánování – tel. zobrazit tel. číslo nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo . Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 4.10.2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?