- 40 000 – 45 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od prosince 2022.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru, nebo
" vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování
(viz příloha), nebo
" vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování (viz příloha) nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením,
" kvalifikační předpoklady pro výkon územně plánovací činnosti splňuje i úředník, který vykonával ke dni nabytí účinnosti zákona č. 183/2006 Sb.(tj. 1.1.2007) územně plánovací činnost na ministerstvu, krajském úřadě nebo obecním úřadě a má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu (v oboru územního plánování) vydané přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi uvedenými v popisu pracovního místa, který je přílohou inzerátu jako hypertextový odkaz – zejména zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění (stavební zákon) a zákon č. 500/2004 Sb. – správní řád, v platném znění,
" znalost práce s PC,
" výhodou je praxe ve veřejné správě při výkonu územně plánovací činnosti,
" výhodou je osvědčení zvláštní odborné způsobilosti v oboru územní plánování.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" výborné komunikační schopnosti,
" organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost,
" schopnost samostatné práce, jednání a rozhodování,
" koncepční přístup k řešení svěřené problematiky,
" schopnost orientovat se v platných právních předpisech a pracovat s nimi,
" schopnost samostatného vzdělávání v oboru,
" schopnost kvalitního psaného projevu,
" schopnost dodržovat zásadu nestrannosti a zákonnosti.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit
a doručit na adresu MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
Přihlášky zasílejte do 27. 10. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na územní plánování – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Petr Suchý, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo , Ing. Iveta Laštůvková, ved. oddělení územního plánování – tel. zobrazit tel. číslo nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo . Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 4.10.2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.