- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Havlíčkova 56/2, Poděbrady
For English speaking, please use Google Translate. English will be used on a daily basis (Customer support is ONLY in English)
Náplň práce: dodání a implementace GRC nástroje pod názvem MARC Solutions (Manage, Access, Risk, Control), školení nových zákazníku v oblasti MARC Solutions a GRC jako takového, technická a administrativní podpora zákazníků, User Role administration celý process od a – z, Simulace SoD na transakčním levelu, autorizace object levels, ciritical a mitigation levels, Úprava rolí a jejich modifikace dle požadavků zákazníka, Konfigurace přístupů EAM ( Emergency Access Management), komunikace nadřízenému ohledně požadavků zákazníka,
prezentace reportu a projektových výsledků nadřízenému.
Požadavky: prokázaná praxe a vědomosti v rámci GRC (governance, risk, compliance), znalost SOX, Access Control, Process Control apod., certifikát ITIL, minimálně 2 roky praxe v IT na pozici konzultanta / SAP security / podpora zákazníka, orientace v oblasti SAP GRC, .NET, web services, SQL apod., vysokoškolské vzdělání Tehcnického směru / IT nebo relevantní, velmi dobrá znalost agnličtiny – komunikace v anglickém jazyce s klienty na denní bázi!, velmi dobrá schopnost prezentovatovat, proaktivita a zodpovědnost v rámci naplňování potřeb zákazníků
komunikativnost, týmový duch.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, vzdělávací a odborné kurzy, mobilní telefon, možnost pružné pracovní doby, možnost prodloužení smlouvy.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.