- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: telefonicky 7:00 –15:30 315 630 125 e-mail: Odpovědět na inzerát
Požadujeme: SŠ vzdělání, nebo ukončené odborné vyučení, řidičský průkaz sk.„B“, znalost práce na PC, manuální zručnost, samostatnost a zodpovědnost, zkušenosti v oboru servisu zdravotnické techniky jsou předností, výhodou oprávnění dle vyhlášky č. 50 – není podmínkou.
Nabízíme: práci v mezinárodním týmu, odpovídající platové podmínky, 3 dny placeného zdravotního volna, příspěvek na stravování, slevy na firemní výrobky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon.
Společnost se zabývá distribucí, prodejem a servisem zdravotnických potřeb pro handicapované (invalidní vozíky, rehabilitační kočárky, toaletní vozíky, křesla apod.)
Náplň práce: Servis cirkulovatelných zdravotnických prostředků na centrále v Mělníku.
Zajištění příjmu pomůcek z ostatních poboček (zkontrolování pomůcek, kalkulace oprav)
Převoz zdravotnických pomůcek k uskladnění na externí sklad.
Oprava zdravotnických prostředků dle kalkulace při příjmu, jejich vyčištění, oprava a připravení k opětovnému výdeji.
Nabízíme: Příspěvek na stravování, pitný režim, sick days, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění
HELP CENTRUM s.r.o.
K Přívozu 1446/4
276 01 Mělník
IČO: 26190346
Datová schránka: 83b9375
Další informace:
GPS: 50.375215746735,14.466364256577,
S-JTSK: -735267.84 -1011743.23,
RUIAN: 11672421
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.