- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Kontakt: telefonicky 7:00 –15:30 315 630 125 e-mail: Odpovědět na inzerát
Požadujeme: SŠ vzdělání, nebo ukončené odborné vyučení, řidičský průkaz sk.„B“, znalost práce na PC, manuální zručnost, samostatnost a zodpovědnost, zkušenosti v oboru servisu zdravotnické techniky jsou předností, výhodou oprávnění dle vyhlášky č. 50 – není podmínkou.
Nabízíme: práci v mezinárodním týmu, odpovídající platové podmínky, 3 dny placeného zdravotního volna, příspěvek na stravování, slevy na firemní výrobky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon.
Společnost se zabývá distribucí, prodejem a servisem zdravotnických potřeb pro handicapované (invalidní vozíky, rehabilitační kočárky, toaletní vozíky, křesla apod.)
Náplň práce: Servis cirkulovatelných zdravotnických prostředků na centrále v Mělníku.
Zajištění příjmu pomůcek z ostatních poboček (zkontrolování pomůcek, kalkulace oprav)
Převoz zdravotnických pomůcek k uskladnění na externí sklad.
Oprava zdravotnických prostředků dle kalkulace při příjmu, jejich vyčištění, oprava a připravení k opětovnému výdeji.
Nabízíme: Příspěvek na stravování, pitný režim, sick days, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění
HELP CENTRUM s.r.o.
K Přívozu 1446/4
276 01 Mělník
IČO: 26190346
Datová schránka: 83b9375
Další informace:
GPS: 50.375215746735,14.466364256577,
S-JTSK: -735267.84 -1011743.23,
RUIAN: 11672421
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?