- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
POŽADUJEME: praxe v oboru min. 4 roky, znalost účetního programu Money S3 výhodou, vhodné i pro OZP, angličtina (mírně pokročilá).
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování daňových přiznání (DPH, daň z příjmů), vedení mzdové agendy (100 zaměstnanců), kontrola učetních úkonů cca 20 uživatelů, spolupráce s auditorem (jedná se o společnost podléhající auditu), spravování bankovních účtů (platby, …), podávání hlášení INTRASTAT.
NABÍZÍME: zajímavé platové ohodnocení, dovoz na pracoviště z Blanska zajištěn, příspěvěk na obědy, stravování v místě pracoviště, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení.
Kontakt: telefonicky v době 7.00–17.00 hod na č. zobrazit tel. číslo – p. Ondřej Janů, na e-mail. adrese: e-mail přes nebo osobně.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.