- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
Zpracování podkladů pro mzdy jednotlivých zaměstnanců odd., vyúčtování služebních cest, evidence projektů – finančních úspor…
zodpovědnost za fakturace a monitorování rozpočtu oddělení;
administrativní podpora inženýrů a asistence zahraničnímu vedoucímu;
monitorování změnových řízení,
zodpovědnost za inventarizaci technických zařízení a materiálu na oddělení;
komunikace s odděleními financí, kvality a nákupu
Nabídka:
Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení,
5 týdnů dovolené a proplácené přesčasy,
částečně dotované stravování s výběrem z několika druhů jídel,
další bonusy ve formě kafeterie, možnost příspěvku na penzijní připojištění a životní připojištění;
zázemí stabilní mezinárodní společnosti,
možnost podílet se na nových projektech, možnost návrhů změn a zlepšení
Pracoviště: Pardubice okolí

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.