- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
místo výkonu práce : Krnov
Do naší dynamické investiční společnosti hledáme energického a ambiciózního kandidáta s jiskrou, který má širší záběr a zajímá se o trendy finančního řízení, umí komunikovat, má strategické myšlení, důvěrnou znalost finančního trhu a podnikatelského prostředí. Nebudete pouze tím, kdo reaguje na vnější okolnosti, ale je především tím, kdo jim předchází a sám strategii vytváří. Nutný podnikatelský přístup, otevřenost diskuzím s týmem a talent na řízení ekonomiky v obchodní společnosti.
Co budete mít na starosti?
o Řízení finančního úseku společnosti
o Vedení a rozvoj týmu podřízených (účtárna)
o Řízení produktového portfolia
o Controlling výrobních i obchodních procesů
o Úzká spolupráce s ostatními členy top managementu společnosti
Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?
o SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
o Praxe na stejné nebo obdobné pozici
o Příjemné vystupování, aktivní a otevřený přístup, orientace na tým, dynamika
o Schopnost nastavovat procesy
o Zkušenost s vedením lidí výhodou
o Zkušenosti z ekonomického řízení stavební, nebo developerské společnosti výhodou
Co můžete očekávat?
o Zajímavou dynamickou práci v prosperující firmě v rámci holdingu
o Support holdingu po příchodu, při potřebě zorientovat se v procesech a postupech
o Kontinuální podporu holdingu v důležitých oblastech (daňové poradenství, právní pomoc, audit, marketing apod.)
o Příjemné a neformální pracovní prostředí
o Vstřícné a férové jednání
Co vám můžeme nabídnout?
o Motivační mzdové ohodnocení včetně bonusové složky mzdy
o Dlouhodobý kontrakt
o Benefity: služební auto, telefon, notebook
o Podmínky pro váš profesní růst
Hlásit se na e-mail e-mail přes
Z : 24.5.2021
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?