- Plný úvazek

Hlavní charakteristika:
Budete spolupracovat s management týmem, abyste posunuli organizaci kupředu díky kombinaci finančních a obchodních znalostí a zároveň plnili hlavní úkol, kterým je poskytování spolehlivého a včasného finančního výkaznictví.
Úspěšný kandidát by měl mít zkušenosti a dovednosti v oblasti vedení účetnictví a financí, včetně výkaznictví, analýz a identifikace příležitostí ke zlepšení výsledků. Finanční ředitel musí být silným lídrem a spolupracovníkem a bude úzce spolupracovat s provozními odděleními na optimalizaci produktivity, řízení výdajů a dosahování finančních cílů. Základem rozhodování je porozumění podnikání a jako finanční ředitel budete muset prosazovat objektivní a pronikavou analýzu klíčových faktorů jejich modelů, vést k odpovědnosti vlastníky podniku a spolupracovat s nimi na identifikaci příležitostí k dalšímu úspěchu. Na tuto klíčovou pozici hledáme strategického, na neustálé zlepšování zaměřeného, obchodně zdatného lídra.
Finanční ředitel je podřízen generálnímu řediteli blanenského pracoviště a finančnímu řediteli v Nizozemsku. Přímo vede tým odpovědný za účetnictví, daně, finanční výkaznictví, plánování a analýzy (6 lidí) a nepřímo informační služby, přičemž je mu podřízen vedoucí IS.
Co nabízíme my:
V rámci pozice Vám můžeme nabídnout zajímavou práci v prostředí farmaceutické společnosti. Všem našim zaměstnancům dále přinášíme zajímavou nabídku benefitů. Za nejvýznamnější však považujeme ty charakteristiky Synthonu, které utváří pracovní prostředí a ovlivňují to, jak se u nás lidé cítí. Mezi ně patří moderní pracovní prostředí, přátelská a podporující atmosféra a v neposlední řadě práce, která má skutečně smysl.
První kontakt e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?