- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt: Starostová Markéta, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
8:00 – 15:00 h.
Hlavní činnosti:
" Řízení finančního úseku společnosti (účetnictví, plánování, controlling, reporting)
" Řízení oddělení nákupu a IT
" Řízení finančních toků společnosti
" Dohled nad daňovou a účetní problematikou
" Vytváření systému finančních analýz
" Spolupráce a komunikace s auditory společnosti, s finančním úřadem a bankami
" Zodpovědnost za nastavení a dodržování finančního plánu společnosti
" Zodpovědnost za včasné zpracování a vyhodnocení finančních ukazatelů a jejich pravidelný reporting s komentáři a návrhy na opatření
" Vedení a rozvoj týmu podřízených (účetní, controlling, nákup, IT)
" Úzká spolupráce s ostatními členy TOP managementu společnosti
Požadavky na kandidáta:
" Příjemné vystupování, aktivní přístup, orientace na tým, zodpovědnost
" VŠ vzdělání ekonomického směru
" Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti min 5 let podmínkou
" Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
" Znalost účetní problematiky, znalost controllingových nástrojů, zkušenosti s řízením finančních toků společnosti
" Znalost daňové problematiky
" Zkušenost s vedením lidí
" Iniciativní osobnost, odolnost vůči práci pod tlakem
" Zkušenosti s IS
" Angličtina na komunikativní úrovní
" Analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů
Firemní stravování, dovolená navíc, příspěvek na penzijní pojištění, zvýhodněná rehabilitační péče,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?