- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: vrchní referent/rada –projektový manažer v projektu „Nový start pro aktivní život v Pardubickém kraji“ v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích, ID 11006676,v oborech služby „Zaměstnanost“ a „Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“.
Místem výkonu služby jsou Pardubice.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. dubna 2023, po dobu realizace projektu „Nový start pro aktivní život v Pardubickém kraji“, reg.č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000018.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. listopadu 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové
třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečení agendy realizace projektu v rámci Pardubického kraje.
Organizování a koordinace činnosti odborných pracovníků projektu.
Provádění průběžné analýzy stavu projektu, monitoring a kontrola plnění aktivit projektu v místě realizace a zpracovávání zprávy o realizaci z věcného a finančního hlediska.
Kontrola projektové a finanční stránky projektu.
Zajištění informovanosti o projektech a programech využívání pomoci ze strukturálních
fondů EU v rámci kraje.
Upozorňování na existenci možných rizik, provádění jejich identifikaci a navrhování opatření předcházení a řešení.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/88683–78099809“.
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení (VŘ) a způsob přihlášení je uvedeno na stránkách Úřadu práce:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-projektovy-manazer-v-projektu-novy-start-pro-aktivni-zivot-v-pardubickem-kraji-krp-pardubice-30–09–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.