- 32 700 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: vrchní referent/rada –projektový manažer v projektu „Nový start pro aktivní život v Pardubickém kraji“ v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích, ID 11006676,v oborech služby „Zaměstnanost“ a „Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“.
Místem výkonu služby jsou Pardubice.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. dubna 2023, po dobu realizace projektu „Nový start pro aktivní život v Pardubickém kraji“, reg.č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000018.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. listopadu 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové
třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečení agendy realizace projektu v rámci Pardubického kraje.
Organizování a koordinace činnosti odborných pracovníků projektu.
Provádění průběžné analýzy stavu projektu, monitoring a kontrola plnění aktivit projektu v místě realizace a zpracovávání zprávy o realizaci z věcného a finančního hlediska.
Kontrola projektové a finanční stránky projektu.
Zajištění informovanosti o projektech a programech využívání pomoci ze strukturálních
fondů EU v rámci kraje.
Upozorňování na existenci možných rizik, provádění jejich identifikaci a navrhování opatření předcházení a řešení.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/88683–78099809“.
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení (VŘ) a způsob přihlášení je uvedeno na stránkách Úřadu práce:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-projektovy-manazer-v-projektu-novy-start-pro-aktivni-zivot-v-pardubickem-kraji-krp-pardubice-30–09–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?