- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Výběrové řízení na služební místo:
Odborný referent/vrchní referent – odborný pracovník projektu v projektu
„Aktivní v padesáti v Královéhradeckám kraji“ v Oddělení projektů EU
Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Hradci Králové
Místem výkonu služby je Trutnov.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové
třídy.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 30.4..2023, po dobu realizace projektu.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. června 2022.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečuje aktivity projektu ESF "Aktivní v padesáti v Královéhradeckém kraji“
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000019 pro uchazeče o zaměstnání evidované na ÚP
ČR, KoP v Trutnově.
Poskytuje odborné poradenství a konzultace uchazečům o zaměstnání, kteří mají
zájem o účast v projektu v rámci uvedeného okresu.
Klientům zařazeným do projektu zajišťuje individuální a skupinové poradenství a
poskytuje odborné vedení při výběru vhodné pracovní pozice.
Aktivně vyhledává vhodná pracovní místa a spolupracuje se zaměstnavateli.
Spolupracuje s útvary trhu práce při uzavírání dohod o poskytování příspěvku na
vyhrazené společensky účelné pracovní nebo veřejně prospěšné práce
Zprostředkovává přijímací pohovor klientů projektu se zaměstnavateli.
Zadává data do IS úřadu práce v souladu se schválenými KA projektu.
Uzavírá dohody se zaměstnavateli a zajišťuje příjem a kontrolu vyúčtování
poskytnutých příspěvků na mzdy.
Připravuje podklady pro úhradu finančního příspěvku.
Odpovídá za správnost údajů vkládaných do informačního systému úřadu práce a za
správnost statistických podkladů a podkladů pro monitorovací zprávy v oblasti
realizace uvedeného projektu.
Účastní se monitorovacích návštěv a veřejnosprávních kontrol aktivit projektu.
Spolupracuje na zajišťování publicity projektu.
Dodržuje principy a postupy stanovené příslušnými řídícími akty MPSV a ÚP ČR pro
realizaci uvedeného projektu.
Dodržuje pravidla OPZ a příslušná nařízení a právní předpisy EU a ČR.
Soustavně si zvyšuje své odborné znalosti nutné k výkonu výše uvedených pracovních činnoistí.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 16. května 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního
úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142/1, 500
02 Hradec Králové 2, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru
služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické
podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního
útvaru služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné
datové sítě do datové schránky ID b45zphf. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1
tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“ a „Výběrové řízení na služební místo pod
č.j. UPCR-2022/38277–78099803“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.