- Plný úvazek

Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem, ID 11009844.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby
17 Zaměstnanost
17 Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční
a obdobné fondy
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Pracovník je odpovědný za realizaci projektu, vedení projektového týmu a nastavení vnitřní projektové metodiky. Koordinuje činnosti v rámci jednotlivých aktivit s cílem zabezpečit úspěšnou realizaci projektu dle stanoveného časového plánu. Řídí realizaci projektu, kontroluje postup prací v návaznosti na činnosti zabezpečované jednotlivými členy realizačního týmu projektu. Zodpovídá za výstupy jednotlivých projektových aktivit, za naplňování sledovaných monitorovacích indikátorů, za vedení a zpracování dokumentace k projektu. Odpovídá za přenos dat z realizace projektu do informačních systémů a databází. Sleduje rizika projektu a odpovídá za jejich řízení. Koordinuje spolupráci mezi subjekty zapojenými do realizace projektu včetně partnerských organizací. Na základě získaných informací vypracovává pravidelné Zprávy o realizaci pro poskytovatele dotace a přehledové zprávy o realizaci (výstupy projektu) pro nadřízené subjekty. Zabezpečuje přenos informací směrem k nadřízeným orgánům, spolupracuje při kontrolách projektu. V případě potřeby pracovník navrhuje změny a opatření k odstranění problémů, které brání v dosažení cílů projektu. Tyto změny a opatření zpracovává a realizuje nebo se na jejich realizaci aktivně podílí. Koordinuje a kontroluje práci členů realizačního týmu a zajišťuje předávání informací. Dle potřeby svolává členy realizačního týmu a vede porady. Je odpovědný za finanční řízení projektu, za sestavování rozpočtu, tvorbu finančního plánu a nastavení vnitřních kontrolních mechanismů. Provádí kontrolu formální správnosti účetních dokladů a kontrolu čerpání finančních prostředků projektu. Zodpovídá za úplnost a správnost účetních dokladů. Řídí čerpání finančních prostředků projektu tak, aby bylo efektivní, hospodárné a v souladu se stanovenými cíli. Provádí pravidelný monitoring stavu rozpočtu
a kontroluje čerpání prostředků v rámci jednotlivých projektových aktivit. Na základě získaných informací vypracovává podklady k finanční části pravidelných Žádostí o platbu pro poskytovatele dotace. Spolupracuje při poskytování odborného poradenství a konzultací zaměstnavatelům související se zaměstnáváním účastníků projektu a realizací projektových aktivit.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Podání žádosti: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. března 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/30148–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-projektovy-manazer-sance-krp-usti-nad-labem-29–03–2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?