- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada – projektový manažer projektu „Flexibilně do práce v Ústeckém kraji“ v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, ID 10000842,
v oborech služby „Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“ a „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2022 s pravděpodobností prodloužení na základě změny systemizace do 30. dubna 2023, a to po dobu realizace projektu „Společně
to dokážeme v Ústeckém kraji“ s reg. č. CZ. 03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000039. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. července 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě
do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Pracovník je odpovědný za realizaci projektu, vedení projektového týmu a nastavení vnitřní projektové metodiky. Koordinuje činnosti v rámci jednotlivých aktivit s cílem zabezpečit úspěšnou realizaci projektu dle stanoveného časového plánu. Řídí realizaci projektu, kontroluje postup prací v návaznosti na činnosti zabezpečované jednotlivými členy realizačního týmu projektu. Zodpovídá za výstupy jednotlivých projektových aktivit, za naplňování sledovaných monitorovacích indikátorů, za vedení a zpracování dokumentace k projektu. Odpovídá za přenos dat z realizace projektu do informačních systémů a databází. Provádí pravidelný monitoring a kontrolu realizovaných aktivit. Sleduje rizika projektu a odpovídá za jejich řízení. Koordinuje spolupráci mezi subjekty zapojenými do realizace projektu včetně partnerských organizací. Na základě získaných informací vypracovává pravidelné výstupy projektu a zprávy o realizaci pro poskytovatele dotace. Zabezpečuje přenos informací směrem k nadřízeným orgánům, spolupracuje při kontrolách projektu. V případě potřeby pracovník navrhuje změny a opatření k odstranění problémů, které brání v dosažení cílů projektu. Tyto změny a opatření zpracovává a realizuje nebo
se na jejich realizaci aktivně podílí. Koordinuje a kontroluje práci členů realizačního týmu. Zajišťuje předávání informací členům realizačního týmu. Dle potřeby svolává členy realizačního týmu a vede porady.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 23. května 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/40133–78099813“.
Více informací na:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-projektovy-manazer-flexibilne-krp-usti-nad-labem-23–05–2022–1–

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.