- Plný úvazek

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada – projektový manažer projektu „Flexibilně do práce v Ústeckém kraji“ v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, ID 10000842,
v oborech služby „Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“ a „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2022 s pravděpodobností prodloužení na základě změny systemizace do 30. dubna 2023, a to po dobu realizace projektu „Společně
to dokážeme v Ústeckém kraji“ s reg. č. CZ. 03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000039. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. července 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě
do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Pracovník je odpovědný za realizaci projektu, vedení projektového týmu a nastavení vnitřní projektové metodiky. Koordinuje činnosti v rámci jednotlivých aktivit s cílem zabezpečit úspěšnou realizaci projektu dle stanoveného časového plánu. Řídí realizaci projektu, kontroluje postup prací v návaznosti na činnosti zabezpečované jednotlivými členy realizačního týmu projektu. Zodpovídá za výstupy jednotlivých projektových aktivit, za naplňování sledovaných monitorovacích indikátorů, za vedení a zpracování dokumentace k projektu. Odpovídá za přenos dat z realizace projektu do informačních systémů a databází. Provádí pravidelný monitoring a kontrolu realizovaných aktivit. Sleduje rizika projektu a odpovídá za jejich řízení. Koordinuje spolupráci mezi subjekty zapojenými do realizace projektu včetně partnerských organizací. Na základě získaných informací vypracovává pravidelné výstupy projektu a zprávy o realizaci pro poskytovatele dotace. Zabezpečuje přenos informací směrem k nadřízeným orgánům, spolupracuje při kontrolách projektu. V případě potřeby pracovník navrhuje změny a opatření k odstranění problémů, které brání v dosažení cílů projektu. Tyto změny a opatření zpracovává a realizuje nebo
se na jejich realizaci aktivně podílí. Koordinuje a kontroluje práci členů realizačního týmu. Zajišťuje předávání informací členům realizačního týmu. Dle potřeby svolává členy realizačního týmu a vede porady.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 23. května 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/40133–78099813“.
Více informací na:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-projektovy-manazer-flexibilne-krp-usti-nad-labem-23–05–2022–1–
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?