- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Jste technicky založení, asertivní, časově flexibilní a chcete řídit svůj tým? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k přední české společnosti v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií a získejte zajímavou práci s možností osobní realizace.
• Řízení odborných a technologických postupů všech integrovaných facility služeb (Technická správa budov a další podpůrné služby)
• Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektech zákazníka, v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
• Dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
• Provádění kontrol kvality poskytovaných služeb podle smlouvy s klientem
• Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS,QMS atd.
• Schvalování objednávek a kontrola dodržování technologické kázně (objednáváno u určených dodavatelů)
• Řešení žádostí a stížností zákazníka, nebo zaměstnance
• SŠ technického směru
• AJ na úrovni B2 - NUTNÁ
• Zkušenost s řízením zakázek v oblasti průmyslu, obchodních center, nebo administrativních budovách – PODMÍNKOU (alespoň 2 roky)
• Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
• Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
• Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
• Dobrou znalost práce s MS Office
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Samostatnou, odpovědnou pozici
• Firemní vozidlo
• Služební notebook a mobilní telefon
• Program na zvyšování kvalifikace (firemní vzdělávání)
• Zvýhodněné volání O2
• Příspěvek na stravování
• Happy days

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.