- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

5 let praxe na stejné nebo obdobné pozici, zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů, plánování, organizace, odpovědnost za strukturu a kvalifikaci personálu oddělení, orientace na zákazníka, odpovědnost za dodržování jakost. požadavků, odpovědnost za management reklamací a provádění rekval. zkoušek na základě požadavků zákazníka, velmi dobrá znalost NJ (denní mluva se zákazníky, dodavateli, audity v NJ), znalost normativů ISO 9001/ISO VDA 6.3., příprava a účast na auditech, týmový duch, adaptabilita, rychlá orientace v problému, vlastní kantýna, stravenky, dovolená navíc, příspěvek na důchod. připojištění, výhodné tel. tarify, možnost profesionálního růstu, další benefity, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?