- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte pracovní příležitost v administrativě, a nemáte praxi?
Náš klient, menší výrobní společnost, hledá podporu administrativních činností.
Co bude náplní Vaší práce?
Podpora personalistiky a účetnictví
Práce s dokumenty, jejich zakládání, kopírování, skartace
Objednávání kancelářských potřeb, osobních ochranných pomůcek
Příprava podkladů pro jednání, práce v MS Office
Do budoucna přibrání dalších kompetencí – např. spolupráce s agenturou práce
Požadavky:
Anglický jazyk – postačí mírně až středně pokročilá znalost (psaní e-mailů)
Ochota učit se novým věcem, samostatnost
Schopnost pracovat na více věcech najednou a vidět, kde je třeba pomoci
Vstřícné vystupování, komunikativnost, proaktivita
Znalost práce v MS Office (Word, Excel, Outlook)
Na co se můžete těšit?
Přátelské pracovní prostředí menší rodinné firmy
Získáte praxi v automobilovém průmyslu
Do budoucna možnost zvýšení na plný úvazek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.