- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Pověřený pracovník pro provádění interních, zákaznických a externích auditů. Provádí interní, zákaznické, systémové a externí audity. Provádí udržování a rozvoj systému ve společnosti. Zodpovídá za plánování, provádění, vyhodnocení interních a externích auditů. Zodpovídá za vyhodnocování nápravných opatření z provedených auditů. Zodpovídá za zpracování zprávy z provedené prověrky nebo auditu. Zodpovídá za provádění a vyhodnocení neplánovaných prověrek v a.s. Provádí zpracování CCP, FMEA a dalších požadovaných dokumentů týkající se kvality produktu. Metodicky je nadřízen všem zaměstnancům ve společnosti za oblast kvality procesů. Provádí formou školící prezentace a interního školení se záznamem školení – lektorská činnost – školení za oblast kvalita a specifikace zákaznických materiálů. Odpovídá za aktuální specifikace kvality a metodickou kontrolu předepsané kvality. Přispívá svojí činností, výkony a znalostmi k dosahování stanovené strategie společnosti a stanovených cílů a programů QMS-EMS-OHSAS. Zpracovává podklady pro přezkoumání IMS a zprávy pro vedení za oblast kvality.
Požadavky – VŠ technického nebo ekonomického směru. Aktivní znalost AJ a RJ na komunikativní úrovni, Orientace ve slévárenství výhodou. Znalost systému ISO 9001, 14001, 18001. ŘP skupiny B.
Nabízíme: motivační bonusy.
V případě zájmu se hlaste telefonicky nebo emailem.
Místo výkonu práce: Karlov 197, Kutná Hora

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.