- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pověřený pracovník pro provádění interních, zákaznických a externích auditů. Provádí interní, zákaznické, systémové a externí audity. Provádí udržování a rozvoj systému ve společnosti. Zodpovídá za plánování, provádění, vyhodnocení interních a externích auditů. Zodpovídá za vyhodnocování nápravných opatření z provedených auditů. Zodpovídá za zpracování zprávy z provedené prověrky nebo auditu. Zodpovídá za provádění a vyhodnocení neplánovaných prověrek v a.s. Provádí zpracování CCP, FMEA a dalších požadovaných dokumentů týkající se kvality produktu. Metodicky je nadřízen všem zaměstnancům ve společnosti za oblast kvality procesů. Provádí formou školící prezentace a interního školení se záznamem školení – lektorská činnost – školení za oblast kvalita a specifikace zákaznických materiálů. Odpovídá za aktuální specifikace kvality a metodickou kontrolu předepsané kvality. Přispívá svojí činností, výkony a znalostmi k dosahování stanovené strategie společnosti a stanovených cílů a programů QMS-EMS-OHSAS. Zpracovává podklady pro přezkoumání IMS a zprávy pro vedení za oblast kvality.
Požadavky – VŠ technického nebo ekonomického směru. Aktivní znalost AJ a RJ na komunikativní úrovni, Orientace ve slévárenství výhodou. Znalost systému ISO 9001, 14001, 18001. ŘP skupiny B.
Nabízíme: motivační bonusy.
V případě zájmu se hlaste telefonicky nebo emailem.
Místo výkonu práce: Karlov 197, Kutná Hora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?